Tjingalong...

2009-07-10 @ 00:08:56 / Allmänt / Kommentera (0) st
Men gud, nu var det ju ett tag sen igen....
Men ändå inte lika stort glapp som innan förra gången.
Just nu jobbar ja min sista vecka innan föräldraledigheten på 2 veckor. Men som faktiskt bara är 5 arbetsdagar ledigt.
Men men, har 2 sammanhängande veckor ledigt, bara det är ju skönt.

Vi hade planer att åka till Stockholm ett par dar. Detta har blivit framflyttat en vecka så vad ska vi nu göra under semestern, nån som har tips på billiga en dags resemål?

VI ska i alla fall tillbringa tid ute hos svärmor, bada, grilla och förhoppningsvis sola.
synd att inte mamma och pappa också har ett hus för då skulle vi garanterat åka till dom också. Men som det är nu bor dom ju bara 5 min bort.

På måndag fyller min lille tjej 3 år. 3 hela år, vart tog tiden vägen. Vi firar henne på tisdag o madame ska få en cykel av oss. Hon är så kort o har svårt att nå fram på trehjulingar, men nu hoppas vi att det ska gå lite bättre. Visserligen måste cykeln antagligen stå hos mamma och pappa tills vi flyttat hem igen. Men så får det bli, vi hoppas ju på o få komma hem snart.

Nu ska jag snart gå o lägga mig och läsa lite bok innan det rä dags att släcka lampan.
Imorrn ska ja leka med mina barn, hoppas på lite bättre väder annars blir det inte lika skojigt.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: