Gomorron, gomiddag, gokväll

2009-03-29 @ 00:47:47 / Allmänt / Kommentera (1) st
eller gonatt!!!

Har för tillfället hur mycket tid som helst att blogga.
Nej ja sitter inte på jobbet, där har man inte hur mycket tid som helst till detta.

Nä minsann, åkte hem därifrån för magen spökade och ja kände mig inte riktigt hundra. Med tanke på att det är frivecka och magsjuka inte är av den populäraste sjukdomen. Så åkte ja hem, dels för att krya på mig o förhoppningsvis kunna jobba imorrn, men också för att inte smitta mina arbetskamrater. DET är inte uppskattat.

Funderar på vad ja ska göra, skulle kunna slänga in en maskin tvätt, men struntar nog i det då ja inte vet hur mycket det hörs in till grannarna. Men funderar starkt på att plocka undan lite. Mest i Wilmas rum.
Jag måste vara vaken till 4 eller nåt utifall ja är så bra att ja kan jobba imorrn, för då måste ja vara någorlunda utvilad. Orkar ju inte jobba 18-06 imorrn om ja inte sovit.
Förhoppnigsvis så var magen bara nåt tillfälligt, har inte känt nåt mer, men får kanske vänta ett par timmar innan ja märker hur det är.

Köpte mcdonalds med mig till jobbet som ja sen värmde för att få det åtminstånde lite varmt. Var inte så jättegott överhuvudtaget, har MEGA dåligt samvete över det och imorrn blir det riktig mat. NU JÄVLAR kör vi igång på allvar igen. Oftast är det Cricka som drar ner mig i träsket nu. Han är ju pappaledig och har dom senaste veckorna inte tränat speciellt mycket och i mitt fall har inte passen matchat mina arbetstider ett enda dugg. Men nu är ja ledig i stort sett hela veckan så då ska det tränas i alla fall 3 gånger, gärna 4. Vi får se om ja lyckas, är ja fortfarande dålig kan det vara lite svårt, men det hoppas ja verkligen inte att ja är.

Kram på er

Kommenterat av: Lena Nilsson

fick för ett år.. men ja kanske inte hade råd att ta ut allt vet du =). tog bara 3 månader tillgälligt.. visste att ja skulle hem inom tre! =)

2009-04-01 @ 18:49:52
http://leenaas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: