Hallå på er alla nattugglor

2009-03-10 @ 03:04:22 / Allmänt / Kommentera (0) st
Sitter på jobbet och jobbar i ca 3 timmar till. Sen bär det av hemåt för att sova till 14-15 hugget.

Wilma har ju som bekant haft feber ett par dagar, så även idag. Hon fick en alvedon vid 15 hugget och då såg vi även att tandköttet är supersvullet och rött. Hon bad i alla fall om mat då. Hon åt inte så värst mycket m en man får va glad för det lilla hon stoppar i sig.

Jag åkte o tränade vid 19 o kom hem starx efter 20. Då var Wilmis jättepigg, kom o mötte mig i hallen (kanske inte så konstigt när hon sovit mellan 16-18). Till o med sprang lite grann. Blev så glad. Hon hade fått macka och melon och lite mer mat. Hon hade tagit små tuggor på allt, kan förstå att det gör ont när hon tuggar när bara hälften av tänderna syns.

Men vid 9 då ville hon verkligen gå o lägga sig. Sa till o med åt mig att åka för att hon skulle få lägga sig. Men dom satt snällt kvar tills jag åkte. När jag kommer hem så vet jag att det ligger en liten sessa och sussar i vår säng, så jag ska försöka dra så mycket som möjligt på det där med att gå och lägga mig.

Nä, nu måste jag jobba

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: