Snart dags o jobbe

2009-03-03 @ 13:00:12 / Allmänt / Kommentera (0) st
Usch, idag är jag lite trött.
Trodde inte jag skulle vara så här trött efter att bara ha jobbat 1 dag.
Men det beror nog mest på att jag somnade runt 24 och gick upp kl 8 för att hinna träffa Wilma lite innan hon gick till dagis.

Jag, cricka och Oliver åkte till maxi o handlade lite och tittade runt, dom har nu öppnat typ 3 nya resturanger och ex antal affärer. Blir nog stort och bra. Vi åkte hem, tanken var att jag skulle iväg och träna innan jobbet. Det blev inte riktigt så, körde 15 min core hemma med cricka istället. Får hoppas jag har lite mer motivation på torsdag för jag måste verkligen komma iväg.

Snart ska jga iväg o jobba, åker om ca 15 min, får hoppas dagen idag också går relativt snabbt.

Är verkligen supertrött men ska förbereda mig för avfärd, måste stoppa ner en handduk och matlåda och hjälpa cricka med vagnen så att båda barnen kan sitta i den.

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: