Tänk om man kunde få va hemma...

2009-03-25 @ 19:54:03 / Allmänt / Kommentera (1) st
Åååå vad jag önskar ja kunde få hemma.
Idag innan jobbet så var det möte som började 12:15. Detta möte var slut redan 12:45. Vilket innebar ca 1 timme av dötid. Jag ville ju absolut inte sitta på jobbet och häcka, så ja o en arbetskamrat tog en snabbtur till MAXI.  Hittade en så fruktansvärt söt pyjamas till Oliver. Ska försöka komma ihåg att lägga in en bild på den imorrn.

Ska bli skönt att komma hem...
Cricka är på styrelsemöte med Österviking ikväll så barnens faster Malin passar dom. Hoppas det går bra. Jag vet ju en liten tjej som kommer försöka vara vaken tills inatt typ ;-)
Tur att hon inte ska upp till dagis imorrn.


Hur går det med billetandet då?
Vi tittar mycket på blocket och hittar några som vi bevakar, en del vill vi ska gå ner lite mer i pris.
Vi är mest inne på en Saab 9-5. Men det är viktigt att det passar alla våra behov, AC, gärna drag och så lite mer finesser och sånt...

Nu ska jag gå o vara lite social med mina arbetskamrater...

Kram på er

Kommenterat av: Jenny

Vi letar oxå bil. Vilken prisklass har ni tänkt er?

Kram


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: