Äntligen ledig några dar efter allt som hänt

2009-03-13 @ 15:26:59 / Allmänt / Kommentera (2) st
Oj, nu  var det visst ett par dar eller så sen ja uppdaterade.
Men när man jobbar nätter blir det lätt lite knasigt med detta har ja märkt. Man vill ju passa på att umgås med familjen också. Men nu är ja ledig o börjar tisdag morgon igen.

Men det har hänt lite saker.
I onsdags kväll krockade cricka med en älg.
Allt gick som tur va bra med cricka, bilen får vi hoppas blev tillräckligt demolerad så att vi slipper proceduren med att sälja den. Men han hade nog änglavakt min älskling. Enbart högra sidan av bilen blev skadad, airbagen löstes inte ens ur och cricka fick inte en skråma, förutom att han blev en aning chockad.

Nu är bilen på Rejmes och dom skulle väl titta på den idag så får vi se vad dom säger och vad försäkringsbolaget säger. Vi får väl inte veta nåt förrän tisdag nästa vecka kan jag tänka mig. Men vi får helt enkelt hålla tummarna.

Idag hölj jag mig vaken till 9 efter att ha jobbat hela natten och innan det bara sovit 4 timmar eller vad det var. men anledningen till det var att jag skulle beställa biljetter till en konsert ute i St: Anna i sommar med Peter Johansson och Matilda Hansson. Dom släppte 2 extrakonserter kl 9 imorse. Shit asså, biljetterna tog slut på 10 min. Det är ju skapligt många platser i kyrkan, eller ja, lite drygt 150-200 kanske. Jag vet inte exakt. Men asså nu är 8 konserter slutsålda och det är bara Mars. det är ju helt otroligt. Men nu får vi i alla fall gå o se den, har velat det i 3 år men i år blir det av.

O lilla Wilma, hon är feberfri nu o har varit i 2 dar ca. Men hennes stackars mun. Den är så svullen och idag stod ja på mig när ja ringde till VC så hon fick träffa en läkare som tittade i munnen. Gud så skönt. Allt verkar ha gått bra och dom är o fkar på HC med svärmor och ska hämta ut medecin, penecillin antar ja. Får väl se vad hon säger när hon kommer hem lillstumpan...

Imorrn hade jag tänkt ta med Wilma och träna på familjejympa på friskis. Så vi måste ge oss iväg, jag o Wilma och köpa ett par skor till henen så hon inte blir trampad på fötterna av nån. Jag frågade henne imorse om hon ville följa med. "Jaaa" sa hon. "Jag vill följa med o titta på dej." Men jag lyckades få henne o förstå att om hon vill följa med så måste hon vara med o träna och så får vi saft efteråt.
Vi får väl helt enkelt se om hon följer med imorrn ;-)

Nu ska jag ta mig en macka innan fmailjen kommer hem.

Kram på er

Kommenterat av: Lena Nilsson

hello!

Vilka é Peter Johansson och Matilda Hansson då?



Blev lite nojjig när ja börja läsa men skönt att allt gick bra me cricka, va han ute hos ulla då lr?



hälsa!

Ha dé!

2009-03-13 @ 21:45:43
http://leenaas.blogg.se/
Kommenterat av: Jenny

Hej, åh här är det en till som inte riktigt får tiden att räcka till :( Stackars Wilma med munnen, hoppas det ger med sig snart!



Sov gott o dröm sött

Kram Jenny

2009-03-15 @ 21:57:47
http://jennyn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: