Sjukstuga IGEN...

2009-11-07 @ 22:05:38 / Allmänt / Kommentera (1) st
Ja, så vra det dags o ha lite sjukstuga igen, men denna gång är det Wilma som är den sjuke.

Natten till idag kände ja att hon var varm, hon hade 40 graders feber visade det sig.
Stackars liten, hon har varit relativt pigg när hon haft alvedon i kroppen, men inte ätit nåt.
Vi har i alla fall lyckats få i henne några festis och en isglass så att hon åtminstånde får i sig vätska.

Nästa vecka kommer bli lång för ja antar att det kommer sitta i så att hon inte kan gå på hela veckan. Om inte annat så får hon va hemma hela veckan för o va säker på att det försvunnit.
Men ja vet dock inte hur jag ska göra med Oliver, ska han få gå trots att Wilma har feber eller är det bäst att ha honom hemma också?

Jag sulel kunna ha honom på dagis, men vad säger dom där. Dom kanske föredrar att han också är hemma, o ja tror att deras tankar precis som mina ligger vid svininfluensan.
Det är ju inte helt omöjligt att det är det, då det febern kom kabang till 40 grader direkt, men man vet ju aldrig.


Tror om inte annat att jag ska ringa BVC på måndag och prata med dom. Mor min sa att man ska ta prover på banren för o se om det är det. Ja har noll koll, o inga tidningar läser jag heller. Jag förlitar mig på att sambon min berättar det värdefulla i tidningarna.

Så idag har vi i princip inte varit utanför dörren, och det känns.
Märks mest på Oliver som är lite rastlös, speciellt när inte storasyster vill leka.
Är Wilma väldigt hängig imorrn med så ska ja hitta på nåt med Oliver, kanske ska han få måla eller så ska vi leka riktigt ordentligt....


Kram på er

Kommenterat av: Jenny

Hej tjejen, hur är det med er? Har ni kommit ur sjukstugan? Hoppas de o att ni har en mysig söndag!



Kram!

2009-11-15 @ 13:26:58
http://jennyn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: