Vi är friska

2009-11-18 @ 12:14:20 / Allmänt / Kommentera (1) st

Äntligen är sjukstugan slut, för den här gången i alla fall.

Pratade med BVC och det var i alla fall ingen svininfluensa trodde hon och det var ju skönt det.
Men det förvånar mig inte om dom är hemma snart igen, igår tog vi nämligen gris vaccinet och det är ju inte ovanligt att man kan få lite feber då.

Än så länge är det bara lite smärta i armen på Wilma, men vi får väl se hur det är när ja hämtar dom på dagis sen. Febern kommer väl säkert inte förrän en dag efter i såna fall.

I övrigt har det inte hänt så mycket, eftersom vi vait sjuka så har vi i stort sett bara suttit hemma.

Men i torsdags hämtade jag papper till komvux och i fredags så lämnade jag in dom så nu har jag sökt Natur B och Matte B och ska plugga upp dom i vår förhoppningsvis, måste bara lösa barnvakt dom tiderna som jag ska plugga och dom inte går på dagis. Förhoppningsvis får jag ändra tiderna lite annars kan det bi lite knivigt. Men det måste jag lösa annars blir det ingen skola i höst.


Det är skönt när barnen går på dagis, mamma får egentid och det är jätteskönt, speciellt såna här dagar då Oliver behagar vakna inann klockan 06. Förhoppningsis blir det ändring på det snart, men nu ska jag sätta igång en maskin tvätt och sen ska jag sova en liten stund.

Kram på er



Kommenterat av: Anonym

Går det inte att öka dagistiden?

2009-11-18 @ 22:39:19

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: