Måndags mys...

2009-10-05 @ 20:37:31 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jag läste på om måndags mys på denna blogg...

Mitt måndags mys bestod av att återigen vakna med dunderförkylning, tungt huvud o SUPER pigga barn.
Jag fick dock sova till 9 vilket inte händer så ofta.

Vi gick upp och efter en liten stund äter vi frukost. När vi sitter där upptäcker ja att en glödlampa gått i kökslampan. Byter den sen...
Innan vi ätit färdigt går proppen till vårt sovrum, Olivers sovrum, köket, uttag i hallen och ringklockan!!!

Jaha, hittar inte våra proppar som ska finnas nånstans men tar då proppen till torkskåpet. Tjing , allt funkar. Dock tar det ca 2 timmar innan ja kommer på att ja kan göra så. Var ju tvungen att lösa det annars skulle det blivit svårt att laga lunch.

Då vi hade strömkabeln till datorn i hallen (tillfälligt) och den dog så flyttade ja in den i vardagsrummet å funkade i alla fall den. Men lilla Oliver var strax där med sina gulliga fingrar och drog ur strömkabeln... Morrrr...
Det resulterade i att hela datorn blev konstig, gick inte att starta den i nåt läge alls.

När pappa kommer o hjälper mig visar det sig att hela c-disken tömts när han drog ur sladden!!
Vad är oddsen?


Nu har snälla pappsen varit här o fixat så att datorn funkar och vi kan använda internet, men allt är dock inte igång riktigt än. Det kommer....


Ja, en väldigt konstig dag vill ja säga...


Kram på er

Kommenterat av: Jenny

Haha åhh men vilken måndag!! Hoppas att du får en mycket bättre start idag :)



Stort grattis på namnsdagen !!!



Många kramar Jenny

2009-10-06 @ 09:07:25
http://jennyn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: