Regent det bara öser ner...

2009-10-01 @ 08:10:21 / Allmänt / Kommentera (0) st

Imorse vaknade jag av att wilma låg o ropade på mig från sitt rum. Tur att dörren var stängd så hon inte väckte brorsan. Ibland väljer hon att ligga o ropa men lika ofta väljer hon att komma in till mig på morgonen.

När ja hämtat henen o vi lagt oss ner för att mysa en stund så hör ja att det regnar. O det är inte bara lite dugg, det fullkomligt VRÄKER ner..

Anatr att ja inte är själv i detta land om att uppleva det idag.
Men ja blev SÅ glad att det är torsdag o jag slipper gå till dagis med barnen. Jag hade nog iuförsig tagit bilen.

Idag ska vi träffa svärmor, det blir en sväng till maxi. Måste komma ihåg o ringa svärmor o be henne åka förbi crickas jobb och byta bil med honom. HAn tog mersan idag, antagligen för att min bil inte har bensin i sig. Men eftersom han kört upp den så får han tanka. Han får väl gå upp tidigare på morgonen för o hinna det. Att han inte hann det i tisdags är ju för att jag ringde då glasrutan gått sönder. Men där i sitter bilstolarna så annars kommer vi inte så långt.

Jag går inte med på att barnen Wilma ska åka på kudde i svärmors bil. I såna fall får hon köpa en framåtvänd stol till Wilma, svårare än så är det inte.
Men det där löser sig, bara jag komemr ihåg att ringa.


Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: