Är det nån där?

2009-09-25 @ 02:48:14 / Allmänt / Kommentera (1) st
Hallåååå....

Usch, så här dags borde man egentligen liga o sova. Men ja kan inte.
Efter en dag med svärmor o barnen på stan fick ja världens huvudvärk.
Har en tendens att nu för tiden få det om jag vistas i ett varmt rum eller så en längre tid.

Då jag heslt vill undvika att ta tabletter i onödan så drack ja lite vatten och gick o lade mig huvudvärken runt 21 snåret. Idag visade sig vara ett dåligt beslut.

Vaknade stax efter 1 med en molande huvudvärk som inte vill ge sig.
Det kanske hade lönat sig om jag hade tagit en huvudvärkstablett igår kväll.

Jag börjar undra mer o mer varöfr ja oftare haft ont i huvudet på senaste tiden.
Undrar om det är inre stress över att det FORTFARANDE ser ut som en svinstia här.
Nu borde det ju dock lugna ner sig eftersom det ska vara färdigt till lördag kväll. Men det är väl där som stressen sitter nu i såna fall, att jag inte ska hinna klart.
Ska försöka med alla mina krafter att plocka undan allt imorrn så att vi på lördag förmiddag bara har dammsugning och skurning kvar.
Jag borde kunna lyckas, för trots allt så är det inte så mycket kvar.

I kartong med "gamla" leksaker, en med några tavlor som ska ställas på ett annat ställe (=en tom kartong), en kartong med papper som ja redan gått igenom men som måste ta vägen nånstans (vart nu det kan tänkas vara) och så den sista kartongen i vardagsrummet som innehålelr lite tv-spel o attiraljer till detta. Vart ska det ta vägen? Gissar på att det komemr fram sen när nya tv:n hänger på vägen, men innan dess så får detnog stå i en kartong i förrådet.

HAr nästan full koll på allt det, det är bara allt jäkla småplock som måste tas omhand också.
Men kommer ja igång så brukar det lösa sig, bara jag fokuserar på att inte stresssa.

Kram på er

Kommenterat av: carro

Usch gumman, det låter inge vidare med huvudvärk! Jag får det 1-2 gånger i månaden o då är bara sova som hjälper och jag tror att det beror på stress... Du måste ta hand om dig.

Massa kramar!!

2009-09-25 @ 12:30:45
http://snuttungar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: