Den är min!!!

2009-09-18 @ 21:11:58 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jag hitta den ja hitta den ja hitt hitt hitt, jag hittititit hitta den....

Overallen alltså...
Vi åkte till Maxi för o titta men där fanns inte heller den storleken på lager.

Då bad ja henne ringa till Hageby och där fanns den.
Imorrn är den min, eller rättare sagt Olivers.

Så efter att ha fått ett glädjande besked att Oliver är en overall rikare så gick vi in på Ica maxi och handlade dom där förnödenheterna jag pratade om förut. Vi gick mot bilen och bestämde oss för att middagen fick bli på Delicious kebab.

Oliver smaska pomme och försökte bita i sig äppeljuice. Ja, bita i sig. Han har inte fattat riktigt hur man dricker ur glas, så det går lite sisådär.
O sen lade han en bajs som lukta nåt så in i bomben hemskt.
Det var bara o springa in o byta, ja han såg ju lite dålig ut i magen.
Han får ju 4 tänder så det kan ju vara det.

Det kom en till när vi kom hem, ännu värre doft och ännu värre konsistens.
Men sen lade även Wilma en lite halv dålig sak så det måste va nåt vi åt igår eller så. Fast ja är den ende som klarat mig helt från kontigheter. Tycker visserligen ja är skönt!

Nu ska ja farma lite och sen får vi se vad det blir...
Jag hoppas på Dirty dancing kl 22 ikväll, men vi får väl se. Jag är ju inte ensam vid rodret.


Kram på er

Kommenterat av: Jenny

Hej tjejen, har inte varit här på evigheter skäms men hoppas allt är bra med er?! Kram Jenny

2009-09-22 @ 13:32:19
http://jennyn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: