Vi har fått nya hyresgäster!!

2009-09-12 @ 11:45:28 / Allmänt / Kommentera (0) st
Japp, vi har fått nya hyresgäster...
Ryktet har väl spridit sig världen över att det finns en lägenhet som stått tom i flera månader.
Bara det att det tog sån tid till vissa att få budskapet och för dom att ta sig hit, så dom börjar flytta in nu.
O dom har valt badrummet.

Jag kan väl inte direkt påstå att det är så trevliga hyresgäster som planterat sig här..

Dom skräpar ner, är håriga och har många ben, alldeles för många för min smak.

Har du luskat ut det?
Nä men då ska ja berätta det för dig.

Det är dom förbaskade spindlarna.
Ja tror ja dör, ja avskyr dessa bensprattlande håriga spindlar. Både stora o små.

Häromdagen kom det en seglandes från badrumstaket, från kupolen och stannade rakt framför mitt ansikte. Fy faan, tänk om ja hade fått den i håret....

Huuuuwwaaa.... hemska tanke.

Försöker utrota dom en efter en men dom blir bara fler. Kan väl tänka mig att det komemr att fortsätta, dom kryper ju gärna in när det börjar bli kyligt på mornar o kvällar. O det är det ju nu gott folk. Synd!


Nåja, nu ska vi iväg en sväng, vet inte riktigt vad vi ska göra men men...

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: