Buzzador

2010-08-28 @ 15:07:16 / Allmänt / Kommentera (0) st
Har fått förfrågan från Buzzador där de undrar om jag känner någon som har små bebisar eller är gravid!
De söker efter testfamiljer som vill testa barnrelaterade produkter, och det kan vara allt från en ny sorts sked till välling, matburkar osv.

Just nu har de två kampanjer på gång där de behöver din hjälp!

- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna!

- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla.


Passar någon av ovanstående kampanjer in på just dig, gå med i Buzzador HÄR (<--länk) och det är självklart helt kostnadsfritt, och de tillhandahåller all information om kampanjerna och det enda de vill ha tillbaka är ett omdömme om produkterna. Jag har tidigare själv varit med i en kampanj för bland annat; Sensodyne tandkräm, Berocca boost som var jätte lyckade och det är KUL att få testa saker gratis.

Är ni fler som vill, precis som mig testa lite nya produkter så är det bara att klicka på länken här nedan. https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=mammajenny



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: