♥ Måndagslistan ♥

2010-12-06 @ 07:22:30 / Allmänt / Kommentera (1) st
Idag måndag är jag glad för att;

*
Mersan fick vintersulor förra veckan så vi kan köra med 2 bilar igen

* Julmarknaden avlöpte med stil och jag slapp gå med i luciatåget, jag stod brevid istället, kändes mycket bättre...

* Våra julfester avlöpte den ena mer okontrollerad en den andra, men så kul var det och jag fick showa lite med artisterna!!! :-)

* Nu har jag ledigt i 14 dar och det ska bli så skönt, vi ska baka och åka pulka och... ja vi får nog fulla veckor...

* Vi ska julpynta fullt ut idag och förhoppningsvis köpa julgran

* Wilma har varit torr i blöjan på natten i över en vecka nu, nu ska vi bara få henne att ta av sig blöjan också

* Imorrn kväll är det julkonsert med Anna-Lotta Larsson och Göran Fristorp det ska bli så härligt, hoppas man inte sjunger fel bara

* Mina barn och min sambo betyder allt ♥


Kram på er



Kommenterat av: britta bloggar

Vilken bra lista! Det är så peppande med måndagslistor!

2010-12-06 @ 22:08:49
http://brittabloggar.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: