Måndagslistan blev tisdagslista...

2010-06-08 @ 06:50:48 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag TISDAG är jag glad för att;


* Cricka var ledig hela helgen (vet inte när det hände sist)

* Solen var framme och värmde oss hela helgen och man fick till o med lite färg

* Uteplatsen är färdig, möbler ute, gräsmattan fixad och taket målat

* Det är kort arbetsvecka

* Jag hade en trevlig lördagskväll med jobbet

* Barnen älskar sin pool som efter 2 år kan användas igen

* Det finns solskyddsfaktor så att dom inte brände sig när dom satt i solen en hel dag

* Jag igår helt oplanerat fick träffa bästa Lina, Stor kram till dej

* Wilma ibland vill sova utan blöja

* Torktumlaren verkligen inte var trasig


Denna extremt peppande måndagslista har jag hittat hos under bara jennyn, gör den du också o peppa dej för hela veckan...

Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: