Ingen bra dag

2010-11-19 @ 14:13:21 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag blev det inte som planerat.

Cricka skulle ta mersan, men det förbenade bilen startade inte och då tar han lagunan.

Ja okej, planen på att åka runt och leta efter ljuslyktor gick i stöpet.
Men vi tar spårvagnen och åker o handlar mat i alla fall.
Upptäcker när vi håller på att klä på oss att vagnen inte står i hallen!

Visst faan, den lämnade ja ju i bilen så att jag skulle ha den när jag åkte runt, SUCK.

Klär av oss o ringer cricka o hoppas på att han kan komma på lunchen med den.
Men det sketna företaget han jobbar på ger dom bara 20 min lunch, vad faan är det för stil!!!
Dom har 15 min frukost, 20 min lunch och typ 10 min eftermiddags fika.
Industrijobb, dagtid. Skulle aldrig sätta min fot där som arbetare.

Kan spy hur mycket galla som helst på det där stället och förstår inte att cricka inte försöker hårdare med att komma därifrån.
Dom måste jobba över varje dag och lite på helgerna nu innan jul för att ha en chans att få ledigt mellandagarna. Tror ju inte man får ledigt om man söker före heller.
Cricka o alla andra gör det med glädje typ, jätte snällt emn vem tackar dom för att dom gör det. INTE EN JÄVEL!

O VD:n tror att deras lilla externa P2 som dom säger ska gå runt när dom har 3 stycken som inte talar ett skit svenska. HUR ska dom förstå vad dom sk agöra och skriva???

Det finns människor till allt!


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: