♥ Måndagslista ♥

2010-10-18 @ 07:59:45 / Allmänt / Kommentera (2) st

Idag måndag är jag glad för att;

* Helgens jobb gick rätt snabbt även fast det var 20,5 timme.

* Att vi fick en heldag i skärgården förra veckan...

* Körrepet igår gick över förväntan och snart sitter det som en smäck! (glöm inte o köpa din biljett)

* Vi ikväll ska till konserthallen och placera ut oss m.m.

* Att jag imorrn får ta mig till frinavet och dansa med dom underbara ungdomarna

* Till helgen kommer våra vänner/släktingar från stockholm o hälsar på, skoj skoj!


För dej som precis tittat in så kommer denna inspirerande måndagslista från Jennyn..
Gör en du också!


Kram på er  ♥


Kommenterat av: rock n roll mamma

den kanske man skulle "sno" hoppas du får en bra vecka!

2010-10-18 @ 08:14:17
http://emis.myshowroom.se
Kommenterat av: camilla

kan du inte lägga in lite bilder i din blogg :)

2010-10-18 @ 08:34:47
http://crimilla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: