Måndagslistan

2010-10-04 @ 10:17:14 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag måndag är jag glad för att;


* Jag äntligen känner mig frisk (har varit hostig, snorig och dan i nästan 2 veckor)

* Det bara är 27 dagar kvar till KÖRDRAGET, kom ihåg och köp din biljett ;-)

* Ingen av barnen blivit sjuk än och idag kom dom o bytte filter i värmeskåpet = lite fräschare luft

* På klädbytar dagen jag var på så var fyndade vi lite

* Vi har garanti kvar på bilen då den inte gick igenom besiktningen

* Hösten har fina färger, i år är första gången i mitt liv jag uppskattar hösten lite grannn

* Mina barn älskar mig villkorslöst och jag dom likaså

* Jag får dansa med ungdomarna på fritidsgården

* Jag kan äntligen dra igång med träningen igen efter sjukdom - gud så skönt!




Måndagslistan är något jag har snappat upp från Jennyn man börjar varje vecka med lite egopepp och tar fram det positiva under kommande och ibland föregående vecka

Gå gärna in o läs även hennes toppenpeppande lista


Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: