Måndagslistan

2010-09-06 @ 10:11:05 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag måndag är jag glad för att;

*
Helgen blev kanonrolig, med lite fest på lördagen (med barn) och allt gick jättebra

* Söndagen bjöd vi min svägerska med familj på lunch, jättehärligt och vi kunde sitta ute

* Jag snabbt kunde få en klipptid hos min frisör till Wilma (som klippte sig själv för ett tag sen)

* En klipptid till mig själv bokades även :-)

* På onsdag kommer Lina med familj och jag och Lina ska ut på långpromenad

* Jag ska köpa ett friskis kort denna vecka och förhoppningsvis även komma iväg på ett pass och träna också

* På onsdag ska barnen ta kort på dagis och jag är redan spänd över att få se hur dom kommer se ut :-)

* Jag försöker verkligen vara duktig och är faktiskt knappt sugen på godis

* Jag älskar mina barn och tack vare vårt veckoshema kan jag fokusera på annat än att det hela tiden behöver göras saker



Trevlig vecka!


Kram på er


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: