Äntligen ♥♥

2011-04-15 @ 06:50:41 / Allmänt / Kommentera (0) st
NU är denna jobbperiod över och jag ska snart gå o få mig lite skönhetsömn innan jag idag ska försöka vända tillbaka dygnet och gå upp runt 12 snåret.

Måste försöka hålla mig lite sysselsatt också så jag ska iväg och köpa lite färg till handtaget på dörren till uteförrådet, det ska bli svart och sen lackas. Förra våren målade vi dörren och alla takbrädor vita, för den som bodde innan tyckte att det var snyggt att matcha även takbjälkarna i den extremt fula orangebruna färgen...
Det blev en förvandling, det känns mycket ljuasare och somrigare...

Ska även försöka mig på en promenad och så hoppas jag hinna dammsuga innan cricka kommer hem och vi ska sopa uteplatsen en gång till innan vi tar ut utemöblerna. Vi får väl se vad jag prioriterar när jag väl vaknar ;)

Man blir i alla fall så himla glad när himlen är molnfri och solen lyser när man åker hem på morgonen, då är det rätt så mysigt att åka hem!


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: