Dagens vägning!!

2011-04-20 @ 08:04:35 / Viktnedgång / Kommentera (1) st
Japp idag var det vägning oh med tanke på att jag igår verkligen var superhängig med feber och förkylning så vägde jag mig hemma även idag för och slippa ge mig ut. Då kan jag vila så mycket som möjligt.

Men jag blev glad när jag ställde mig på vågen, - 2,2 kilo på en vecka!!! =)
Wohooo!!!

Denna vecka har jag inte använt mina bonuspoints, jag har tyvärr inte skött mig med mina promenader och situps. Har bara lyckats med en liten kort promenad men den här veckan kan jag återigen satsa på det. Men jag väntar mig inga minus nästa vecka, men det skulle kännas toppenskönt för några kilon till innan den 7 maj vill jag gå ner. Målet är 5 kilo och nu är det bara 1,9 kvar så jag håller tummarna..

Kram på er ♥

Kommenterat av: Emilia

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-05-08 @ 16:01:09
http://smsalåna.nu

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: