Förkylning på besök..

2011-04-19 @ 08:01:22 / Allmänt / Kommentera (0) st
Usch, idag vaknar jag supersnorig, ont nacke och rygg och stundvis även i huvudet.
Kände nog att det var på väg även igår för jag var lite lättirriterad igår.
Speciellt när jag sprungit efter Oliver som hela tiden smiter ut genom grinden när Wilma stup i kvarten ska ut till sin kompis som är värre än en pingpong boll  eller in genom grindne för o hämta något. O detta samtidigt om jag försöker laga mat.

Gick till sist och lade mig runt 21 för o sova och somnade i princip direkt. Har sovit lite dåligt och inte blev det bättre av att jag fick dela sänghalva med wilma några timmar. Vaknade runt halv 6 imorse och sen kunde jag inte somna om så jag hoppas att jag lyckas slumra några minuter lite senare idag.

Även barna är lite småförkylda så det blir inte många knop idag.
Vi ska väl ge oss iväg o handla lite förnödenheter och påskris. Vi brukar inte ha så mycket mer påskpynt, men det är nog dags att införskaffa lite så att barnen får uppleva pyntad påsk =)

Nu är det dags att äta frukost så vi får igång dagen lite...


Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: