Godmorgon lördag ♥

2011-04-02 @ 07:21:27 / Allmänt / Kommentera (0) st

Hur kommer det sig att när man måste gå upp är det skitsvårt, men när man får sova då är det lite lättare att gå upp med Oliver kl 6? Så har det visserligen alltid varit, men men....

Idag kör vi igång den tredje dagen med Viktväktarna och räkna points.
Japp, i torsdags skrev jag in mig på nätet eftersom jag missade vägningstiden i onsdags.
Så nu är jag månadsmedlem och räknar poäng, jag räknar poäng men kör inte stenhårt förränpå måndag och nästa vägning är på onsdag. Då ska jag väl förhoppningsvis kunna passa tiden som är runt lunch, med eller utan barn.
Jag väntar mig inga superresultat då om ens något alls, men jag blir såklart glad om det vill visa nånting!

Idag ska vi till mor och far o äta mat. Jag och mina syskon ska gå igenom kartonger med en massa saker som mamma och pappa sparat för o se om det är nåt vi vill ha. Man vet ju aldrig, ibland kan man ju hitta fina saker när man går igenom massa sparat.

Snart är det dags för lite frukost.

Trevlig lördag!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: