♥ Gomorron på er ♥

2011-04-28 @ 08:36:14 / Allmänt / Kommentera (0) st

Idag är det strålande vädret åter här, man behöver lite molnigt för o uppskatta vårsolen lite extra...
Natten har varit lugn men jag tycker synd om Cricka som inte kan sova som han vill. Själv skulle jag få ont i ryggen av att bara sova på rygg. Vid 5 hugget behövde han få lite morfin igen och när han vaknar är det dags att ge honom dunder alvedonen.
Känner mig lite som en sjuksköterska och sköterskan på uppvaket igår trodde att jag jobbade inom vården... Har ju funderat på att plugga till sjuksköterska och barnmorska och detta lilla omhändertagande gör mig ännu mer säker.

Under denna vecka skulle jag egentligen ha jobbat men får ta vab för Cricka är ju lite handikappad. Jag hoppas komma ifatt lite med tvätten bland annat men jag ska även ta tag i lite annat och så ska jag självklart hitta på saker med barnen. Idag hoppas jag komma ut med Wilmas lite större cykel och cykla. Vi ska se hur hon klarar det utan stödhjul. Hoppas det går bra, men det tror ja, bara hon vågar slappna av.

Nu ska jag strax gå o kolla Cricka igen om han vaknat. Han behöver hjälp upp ur sängen annars tar han i med magen och det får han ju inte. Sen får vi se vad dagen bjuder på...

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: