♥ Gomorron ♥

2011-04-22 @ 08:37:34 / Allmänt / Kommentera (1) st
Idag vaknade barnen tidigt trots att dom inte somnade förrän runt 21. Hade önskat att dom sov till 8 men icke, kl 7 blev det morgon. Vi sitter och tittar på bolibompa och myser alla 3 under samma filt så det är varmt och gosigt ♥
Både jag och barnen är lite snoriga och hostiga, men jag hoppas att det försvinner snabbt för nu är det fel årstid att vara sjuk.

I helgen är det ju påsk som alla vet, vad ska ni göra påskhelgen?

Här blir det rätt så lugnt, jag jobbar eftermiddag idag (14-22) så barnen och cricka får en eftermiddag utan mig, men på förmiddagen ska vi fixa grejer till päskäggen. Imorrn förmiddag ska vi handla mat och annat till em/kvällen då vi får besök av Crickas syster med familj och crickas systers mans syster med familj. Det ska bli kul, dom bor i stockholm och det är inte så ofta vi träffar dom. Söndagen är lite obestämd än, men vi har pratat om Kolmårdens djurpark, beroende på hur lördagen slutar och på eftermidagen ska vi till mamma och pappa och äta mat, men även fira mamma som fyller år idag!
Grattis mamma!

O på måndag är det dags för jobb igen för min del men barnen och cricka är lediga så vi får väl se vad dom hittar på. Skulle gärna vara ledig med dom men det får jag vara nästa vecka när jag är hemma och vabbar...

Kram på er ♥


Kommenterat av: mamsen

Tack tack, känner mig fortfarande som 27 förstås

2011-04-22 @ 12:29:56

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: