Idag är ingen vanlig dag ♥

2011-04-07 @ 09:09:42 / Allmänt / Kommentera (0) st
Blev väckt av 2 gosiga barn i våran säng.
Wilma sa till cricka igår kväll att hon och Oliver skulle fixa till mig på morgonen för att han jobbade.
Så hon var på väg ur sängen och skulle fixa mig nåt att äta, så gullig hon är :-)
Men jag sa att dom kunde sjunga istället. Så jag fick låtsas sova och så sjöng dom ja må hon leva, lucia sången och blinka lilla stjärna.
Man kan inte få ett bättre uppvaknande =)

Idag är det mycket på schemat.
Jag blir ett år äldre och i eftermiddag kommer delar av släkten på lite firande.
Smart som jag var så bakade vi det lilla vi skulle baka igår.
Men det är lite inhandling av fika, ordentlig städning och så som måste göras.

Det kommer nog gå bra det kommer ju ingen före 17 så gott om tid har vi i alla fall.

Bäst o sätta fart så jag faktiskt hinner med allt!


Kram på er♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: