Jag älskar våren!! ♥

2011-04-11 @ 14:43:54 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag är det en sån härlig dag!
Solen skiner, det är ca 17 grader varmt i skuggan men av nån anledning blir jag även lite frusen i skuggan, luften är väl inte riktigt vårvarm än..

Jag har handlat dom kommande 2 veckornas vardagsmat, kört ett par maskiner tvätt och diskmaskinen brummar den också. Har plockat undan lite på golven, det var väldig ordning för ovanlighetens skull så det har inte varit så mycket att plocka. Men lite mer ordning går det alltid att få till här hemma.

Snart är det dags att hämta barnen och då ska vi vara ute på gården. Det ska räfsas gräsmatta, fixa ordning rabatten (som vi inte vill ha kvar, men bäst och fixa utifall dom inte tar bort den), sopa utanför trapp o grind igen och sopa uteplatsen så att vi kan få ut utemöblerna. Nu vill man ha dom ute, vi måste bara köpa ett par nya dynor tack vare vår oinbjudne hyresgäst i förrådet och så hade vi en eller två till som har råkat ut för andra olyckor.

Vi ska försöka vara ute hela eftermiddagen så att barnen är ritkigt trötta och vi får så mycket som möjligt gjort så att vi inte behöver hålla på så många dar. Vi har trots allt 2 veckor på oss innan cricka ska in på op, men det är skönt att få det gjort. Får inte heller glömma att köpa råttgift eller en fälla så vi blir av med hyresgästen/erna.

Dags att kila..

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: