Jag blåser bort ♥

2011-04-08 @ 21:05:46 / Allmänt / Kommentera (0) st

Idag har jag jobbat och framför mig har jag en helg med 2x12 timmarspass.
Känns sådär, men jag kan ju åtminstånde tänka på att jag faktiskt slutar kl 13 på söndagen för att kl 15 vara på ungdomsgården där jag hjälper till med deras valborgs show.
Men just på söndag kommer Alvaro från dansgruppen Bounce och ska ha en "lektion" med dom som anmält sig.
Ska bli himla kul!
Det skulle ha varit Jennie från samma grupp, men hon har skadat sig så tyvärr blir det ingen jazz för min del, får helt enkelt försöka hänga med i street och funk som inte är mina starka sidor. Men rolifgt blir det i vilekt fall som helst!

Utanför fönstrena blåser det så att utetaket lyfter lite grann och det känns även inne, vi har ju inte direkt täta fönster har vi upptäckt.

Jag ska krypa ner under filt strax och värma mig och hoppas det finns nåt bra på tv, ikväll får jag välja helt själv för sambon jobbar så att lönen inte blir så dålig efter hans kommande operation!

Ha en trevlig fredag kväll!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: