Måndagslistan ♥

2011-04-11 @ 10:25:17 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag måndag är jag glad för att;


* Jobbhelgen är över och det dröjer 5 veckor innan jag jobbar helg igen tack vare crickas op

* Dansworkshopen som jag var på igår faktiskt gick bra och jag än så länge inte har ont

* Våren verkar ha stigit in i vår värld, med olika former av väder =)

* Oliver har blivit jätteduktig med nappen, använder den bara på natten och en stund på morgon ♥

* Den här veckan ska vi bröja fixa med uteplatsen och även jobba oss vidare in i förrådet :)

* Vårinköpen till barnen är i princip klara, nu fattas bara ett regnställ till wilma och galonvantar

* Både min sambo och mina barn finns i mitt liv, utan er skulel livet inte vara desamma ♥♥♥♥



Vill du läsa fler måndagslistor kan du gå in här..


Kram på er ♥




Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: