Nu har den kommit =)

2011-04-28 @ 10:02:32 / Allmänt / Kommentera (0) st
Igår kom inbjudan till Mammabloggalan!
Som man väntat...
Tyvärr hade jag väntat mig lite mer info om bland annat tid för lunch och middag, kontrollfreak som jag är! 
Mest egentligen tiden för lunch på lördagen eftersom det inte alltid kanske finns färdmedel vid den tid man vill.
Visst vi har fått ett mail om när det börjar o slutar men inte mycket mer.

Ja ja, vi bokade buss igår och kommer fram runt 11 halv 12 hugget så vi kommer i ganska lagom tid om allt går som det ska. Hade hellre åkt tåg såklart lite bekvämare, men det var nästan halva priset på att åka buss så det fick bli det.

Ska bli spännande och kul att få komma iväg.
Måste försöka fixa lite hjälp med barnen åt cricka för han får då fortfarande inte lyfta grejer, men jag hoppas lite att mamma och pappa har tid och hjälpa till lite. Blir mycket roligare för barnen också!



 ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: