Säger hejdå till febern och välkomnar påsken ♥

2011-04-20 @ 12:23:25 / Allmänt / Kommentera (0) st
Som jag tidigare skrev så hade jag feber igår och var dunderförkyld mellan varven.
Idag när jag vaknade var det puts väck. Har lite ont i halsen men annars känns det bra.
Har legat framför tv:n hela dagen sen 06:00 imorse när cricka och barnen åkte till dagis.
Det är verkligen inget bra på tv:n på dagarna, suck... Tur att jag känner mig så pass bra att jag ska gå o jobba imorrn igen.  Det märks även på att jag börjar bli rastlös här i soffan.

Ska snart hitta på nåt, det finns ju disk, tvätt, den vardagliga plockningen och så har jag två kartonger från uteförrådet att gå igenom, så nog finns det att göra alltid. Ska hinna med allt innan det är dags att hämta barnen, för då behöver jag inte springa omkring då och göra grejer. Jag springer tillräckligt efter barnen som det är..

Igår kom syster förbi för att sola lite och när hon var här så drog hon igång äggmålning. Barna målade 2 ägg var och nästan alla 4 blev mestadels svarta. Lite synd, men fina är dom ju såklart ändå. Vi fixade också påskriset och i år valde Wilma ris med rosa fjädrar och så fick jag Oliver att välja gula + att vi köpte några gröna lösa fjädrar så det ser både påskigt och vårigt ut. Idag ska vi åter igen påskpyssla och idag ska vi använda oss av en äggkartong och en sats från panduro så att vi kan göra lite kycklingar.
Hoppas det blir både kul och bra!



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: