Tidiga mornar är inte min melodi...

2011-04-01 @ 21:59:15 / Allmänt / Kommentera (0) st
Nej usch, har senaste halvåret varit väldigt trött, men dom senaste 2 månaderna har jag varit extremt trött på morgonen och haft svårt att komma upp i tid så att barnen kommer i tid till dagis.
Idag var vi inte jätte sena, skulle nästan precis börja gå (förutom att wilma skulle få på sig ytterkläderna) när dom ringde efter oss.
På fredagar går dom o badar och har ingen koll på riktigt när, men ibland är det Wilmas tur och det var självklart idag. Vi hade helt plötsligt 5 min på oss att få på Wilma ytterkläder, ta oss ut genom dörren och till dagis. Det tog dock nästan 8 min och vi nästan sprang hela vägen. Tur att det inte är så långt och att dom sen inte heller har så fruktansvärt långt att gå till badet.

När vi sagt hejdå till Wilma blev Oliver helt förkrossad av att Wilma försvann och ville inte gå in på dagis. Men det gick snabbt över som tur var och jag kunde lämna över ett glatt barn och srosa hemmåt igen.

Väl hemma skruvade jag upp musiken och röjde undan lite så att när jag kom hem från stan bara behövde dra dammsugarn över golvet. Skönt o ha det gjort, även fast det behövs mer grundlig städning oh det va skönt att få shoppa lite till sig själv.

Jag var tvungen att köpa nya behåar, vilket inte är så billigt till mig pga av min stora barm. Så sparade presentkort ledde till 2 nya plus att jag fik lägga till lite, men det var det värt. Det roliga var bara att när vi på eftermiddagen skulle iväg med farmor så gick den jag hade sönder. Så jag hade 3 stycken i ca 2 timmar, nu har jag bara 2. Men det var väl tur att jag köpte idag då :-)

O jag hade även ett presentkort på stadium och där hittade jag dessa;

WARP W KITA CORALL

SÅÅÅÅ snygga och det var svarta jag ville ha i år för vita tygskor med små barn och ha det på många semesterställen insåg jag förra året - det var ingen bra idé!

Så idag har jag tillfredsställt mitt shoppning begär ;-)

Vi har spenderat kvällen med lite utemat i form av wok, tv och bara ett barn hemma.
Wilma sover med farmor hemma hos crickas syrra. Dom passar lilla astrid. Så det var lugnt här hemma, Oliver låg mer än gärna oh myste (vilket han inte brukar) och somnade runt halv 8, tidigare än planerat, men men han kanske har ro att somna om inne hos oss imorrn bitti.
En lugn och skön kväll... ♥

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: