Valborgsmässoafton! ♥♥♥

2011-04-30 @ 11:49:03 / Allmänt / Kommentera (0) st

Idag är det valborgsmässoafton och premiär för showen jag har gjort koreografier till ända sen sommaren förra året! Genrepet gick kanon så jag håller tummarna att även premiären går bra! Förmiddagen ska vi spendera bland lite karuseller och Wilma är SÅÅ förväntansfull..

Igår åkte vi till distriktsköterskan som fick kolla till och lägga om Crickas op-sår...
Allt såg fint ut, men kompressen han fick vid operatioenen var så blodig och det var mest därför som han ville få det kollat. Efter det åkte vi en sväng till Hageby Centrum och åt en lunch med svärmor. Det var en pärs för cricka, sitta är än så länge inte skönt och det är förståeligt efter bara 2 dar.

Svärmor och barnens kusin följde sen med hem och vi tog en promenad, gungade lite och tog en fika. Cricka passade på att slappa i soffan när vi andra tog en promenad.
Jag kände mig hängig igår under dagen och igårkväll kom febern smygande. Idag verkar ja inte ah nån feber, men känner mig lite däven. Snorig har jag blvit igen och halsen gör sig påmind.
Vi skulle egentligen åkt till ett par vänner i söderköping ikväll men cricka passar och jag vet faktiskt inte om jag orkar vara social om jag ska fortsätta känna mig hängig. Vi får helt enkelt se, annars får vi ta o bjuda hem dom till oss istället.

Nu är det dags att göra oss iordning, vi har verkligen en slapp morgon och barna går fortfarande i pyjamas.... Ibland är det skönt att ha såna dagar, även fast jag får lite ångest över att man missar mycket av dagen..

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: