Veckans vägning....

2011-04-13 @ 16:51:47 / Viktnedgång / Kommentera (0) st
Dagens möte blev en hemmavägning..

-0,4 kilo...
 Bättre än inget och jag hade nog förväntat mig lite mer. Iuförsig fyllde jag år i torsdags och räknade inte en endaste poäng då så det blev ju lite godsaker och det känns ju genast lite bättre när jag tänker på det.
Men nu så ska jag verkligen anstränga mig för att inte även äta upp veckobonusen vilket jag gör just nu. Då hoppas jag att det händer lite mer. Har min första deadline på - 5 kg till den 7:e maj då det är dags för galan!
Så det är ju bara 4,1 kilo kvar ....
Till nästa vecka hoppas jag på ca 1 kilo minus och så får det bli promenader 3 ggr i veckan och lite situps och armhävningar varje dag...

Nu är det snart dags för lite mat...
Idag blir det potatis, laxfilé och hollandaise sås, men enbart några teskedar för min del och så grönsaker såklart!

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: