Goder morgon!

2011-08-07 @ 06:43:10 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag är sista lediga dagen, ja i alla fall för man och barn själv har jag ju jobbat sen v. 26.
Det ska bli otroligt skönt att komma tillbaka till rutiner med allt vad det innebär, mat, sömn m.m
O nu ska jag på allvar börja om med Viktväktarna. Startar redan imorgon och har planerat in minst en promenad per dag till att börja med.

Våran sommar har varit så skön, inga förpliktelser alls...
Vi har varit iväg på semester på gotland och en helg i Vimmerby med besök på Astrid Lindgrens värld!
Barnen har älskat varje ledig stund, att kunna busa och leka hela dagarna. Dock har det inte blivit så mycket bad som jag velat men jag hoppas det fina vädret håller i sig några veckor till så man kan åka o bada fler gånger.

Idag får vi nog be till högre makter om vi ska få fint väder, men å andra sidan gör dte inget för då kan vi städa ordentligt och packa barnens grejer till dagis som ska med imorgon. Då behöver man inte få dåligt samvete för att man är inomhus hela dagen...

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: