Lediga dagar.... mys ♥

2011-08-24 @ 10:45:08 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag har vi ledig dag och även imorrn.
Morgondagen ska spenderas med ett besök hos frisören för min egen del i sörping och när jag är färdig så ska vi med svärmor ta ett besök på Smultronstället och ta oss en glass =) mums. Jag vet inte hur många gånger vi vait där och insett att kön är alldeles för lång för barnen.

Men vad ska vi ta oss till idag?
Jag ska slänga lite grovsopor och vi ska plocka iordning på gräsmattan för leksaker ligger lite varstans och det blir lite tråkigt att se efter ett tag. Annars blir det rätt så lugnt, det är inget superväder ute direkt. O inte är jag förvånad heller, jag är ju ledig.

Vi ska nog ta en sväng till Lindex, HM och Kappahl för och prova vinteroveraller så jag vet ungefär vilken storlek barnen ska ha. Har fått ett par rabattkuponger så jag hopaps kunna hitta nåt, men jag tror Wilma ska få 2 delat i år. Hur vet man att jackan är bra. Byxor bekymmrar mig inte lika mycket.
Nåt ska vi nog hitta men vill hitta så neutralt som möjligt så att Oliver kan använda det sen...

Till kvällen kommer antagligen mamma oh hjälper mig färga håret, det behövs verkligen och jag är värdelös på det själv. Ska bli skönt och slippa se det gråa för ja, jag är numer nästan gråhårig. Men även mamma blev gråhårig tidigt så det är inget jag är förvånad över... Tur att det finns hårfärg.

Ha en trevlig dag!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: