Tänk om...

2011-08-11 @ 23:10:04 / Allmänt / Kommentera (0) st
Jag måste samla mig... Lugna ner mig....
Jag har nämligen hittat det perfekta jobbet.... Hoppas jag!
Min visstidsanställning tar slut vid nyår och med tanke på att dom ska bygga om en maskin som kommer göra att det krävs en person mindre så är mina utsikter att få fortsätta där inte så jättestora. Det gör mig inte så mycket för just jobbet känner jag att jag behöver byta, men ekonomin blir ju ganska lidande om jag inte hittar nåt annat. Men det är 4 månader dit så nåt annat måste jag ju kunna hitta... eller?

Ja ja, jag ska nog inte sätta mig och skriva det nu ikväll för då kommer jag aldrig i säng, men imorrn kanske, då kanske jag har bearbetat färdigt min inledning till det personliga brevet =)

Gonatt, sussa sött ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: