VC vs. BA

2011-08-17 @ 14:59:05 / Allmänt / Kommentera (0) st
För en gångs skull väger vårdcentralen mer i min hand än barnakuten. Hade dom på barnakuten tagit stick i fingret i måndas när vi var där så hade dom sett redan då att han hade halsfluss. Dom såg ju att dte var rött, svullet och vita prickar. Men på vårdcentralen idag tog vi både halsprov OCH stick i fingret. Värdet var 98 (sticket) och ska vara under 10. Ganska uppenbart att det är nåt som inte stämmer. Så min känsla att dom bara ville få iväg oss från barnakuten i måndags stämde nog.

Tack o lov har febern gått ner, ligger på 38.3, så nu är det duracell oliver, vilket blir jättekonstigt. Han är ju sjuk o kan inte träffa andra, men ork har han banne mig nu. Tur att man har ledig dagar så att han hinner kurera sig med penicillin i 10 dar....

Har för övrigt en ganska trött dag och vet inte riktigt varför, innan lunch hade jag gott ochväl kunnat somna oh sovit flera timmar. Men efter lite lunch fick jag energi och nu ska jag försöka ta tag i hemmet lite =)

Kram ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: