Hujedamej!!

2011-12-01 @ 21:21:24 / Allmänt / Kommentera (0) st
Vilka veckor det varit!
Emellanåt väldigt intensivt...
Pluggar, jobbar 5-skift och julstökar hemma...
Denna lediga vecka har jag i alla fall fått mycket gjort hemma. Leksaksrensat (blev inte så mycket men lite grann), torkat av alla luckor, tvättat till förbannelse och planerat julklappar... plus surfat en hel massa efter julklappar...

Det är inte så jättesvårt till barnen i år, Wilma önskar sig en speciell docka + en himla massa annat. Oliver önsar sig en hel drös med saker, b.la. HUR mycket bilar som helst...
Vi har redan köpt 2 saker till dom men det är ju en del kvar. Vill vara ute i god tid i år och barnens kusin är i princip färdig. Jag vet exakt vad jag ska köpa =)

Men "kusinerna" från hufvudstaden är dock lite svårare, svårt o veta vad dom har. Så blir vi klara med våra egna barn ganska snart kan det vara skönt att ha lite tid på sig att hitta något till dom...

Imorrn bär det av till Ica Maxi för att kolla lite skor till mig och en tröja att ha på julfesten på lördag. Förhoppningsvis hinner vi in en sväng på toysrus också =)


Nu är det fortsatt slapp i soffan tills det är dax för sängen....

Kram på er ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: