Lillprinsen är sjuk... igen..

2011-02-23 @ 21:20:18 / Allmänt / Kommentera (0) st

Oliver, vårt lilla yrväder. Han har hållit igång hela dagen.
Åt ingen lunch, rapar mycket och åt sen heller ingen middag.
Då började jag fundera och han var väldigt gnällig.

Vi skulle bada efter maten men jag tänkte att bara för att så tar ja tempen, för han kändes inge varm.
Men det sa bara pang, direkt upp till 39. Bada, det skulle han prompt göra ändå. O vad han frös när jag tog ur badvattnet och tvättade av deras små kroppar. Snabbt gick det och vi hade snart fått på blöja och han fick en alvedon.

Lite slapp i soffan hanns med i samband med att pappan i familjen kom hem och då passade Oliver på att äta lite mat från hans tallrik. Det var visst godare då och det var ju tur att han fick i sig lite mat i alla fall.

Han somnade snart gott och vi får hoppas han klarar sig hela natten, som antagligen får tillbringas i våran säng då vi fortfarande inte riktigt kan slappna av utifall han skulle få en feberkramp. Sover han hos oss märker vi i alla fall om det är nåt och kan ta ahnd om det.

Så morgondagens planer på att hitta på nåt, typ vad som helst, blir i alla fall inget ute. Jag får ta fram målarfärger och så får vi ha skoj på det sättet, spela spel m.m   Har jag tur kanske jag får lust att dammsuga och skura så att det är fint till helgen.

Men snart väntar sängen, skönt!

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: