♥ Mammablogg galan!!! ♥

2011-02-04 @ 10:33:49 / Allmänt / Kommentera (1) st

Jaaaa!!!
Jag har äntligen bokat min biljett till Mammablogg galan som går av stapeln en helg i Maj! :-D

ska åka med min vän och crickas kusin Carro...
Tillsammans ska vi äta gott, dricka gott, sova skönt och få göra massa roliga saker!

Att jag äntligen tog tag i saken får jag tacka Jennyn för vars  blogg jag läst länge men som också är en av dom tre grundarna/arrangörerna!!

Nu ses vi helgen 7:e-8:e maj!!!

Det ska bli så kul att komma iväg, nu har jag ett litet delmål med vikten att kämpa för!!!
Tror jag ska sätta upp ett mål på 10 kilo minus tills dess och klarar ja inte det så komemr jag bli besviken.
Jag ahr ju i alla fall kommit igång lite med träningen, nu måste jag bara kämpa ännu mer med maten!

Här hemma har vi ätit frukost och satt in Wilmas bokmärken i albmet medans Oliver tog en liten tupplur!
Nu ska vi snart plocka iordning lite så att vi lite senare kan dra ett varv med dammsugaren!!!

Kram på er ♥


Kommenterat av: Jenny ♥

Åhh, hipp hipp! Så kul det ska bli att få träffa dig :) Många kramar/ Jenny

2011-02-04 @ 21:55:10
http://www.jennyn.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: