♥ Måndagslistan ♥

2011-02-28 @ 08:54:49 / Allmänt / Kommentera (1) st
Idag måndag är jag glad för att;

*
Vi i helgen kom iväg till Kolmårdens djurpark och fick komma ut lite

* Oliver för tillfället verkar frisk

* Jag igår kväll hittade nya vinterskor till ett toppenpris

* Mammablogg galan är betald och klar, gud vad jag längtar!

* Den här veckan ska jag planera min träning och göra allt för att komma iväg på minst 2 av 3 pass...

* 2 dagars ledighet snart komemr i min väg ;-)

* Jag har min underbara sambo och utan honom skulle ja inte ha mina underbara barn!


Trevlig läsning!


Kram på er ♥

Kommenterat av: britta bloggar

Det är så härligt med måndagslistor!

2011-02-28 @ 23:16:58
http://brittabloggar.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: