♥ Måndagslistan ♥

2011-02-07 @ 09:40:14 / Allmänt / Kommentera (4) st
Idag måndag är jag glad för att;

*
Barnen verkar friska och normalvardag kommer tillbaka!

* Söndagens premiärdans med Oliver gick bra för o va första gången

* Det var sol i helgen och man kan se ett slut på den långa vintern

* Vi träffade Crickas mamma och syster med familj i lördags o hade det riktigt riktigt trevligt

* Jag känner mig ännu mer peppad för träning och söker med ljus oh lykta efter passande pass



Kram på er ♥ 

Kommenterat av: Natalia

Hej! Tänk att jag hittade din blogg...kul!

hur är det? bor ni kvar i navestad? vet du? viggo ska bli storebror i sommar kul va? hehe hur är livet som tvåbarnsmamma? snart får jag veta.. gud vad vi längtar!

Besöker din blogg fler gånger nu när jag hittat den! kanske skulle ta och ses nån dag! det var ju några år sen!!

ha det bra ialla fall.

kram/natalia

2011-02-07 @ 19:28:27
Kommenterat av: Jenny

Heeej!

O va kul att du hittade den! Men ännu roligare att viggo ska bli storebror :-)

Här är allt bra, vi bor kvar men letar hus, fast det är svårt...

Tycker absolut att vi ska träffas.

har du nån mail eller msn eller nåt så att vi lättare kan bestämma en tid?



Kram på dej

2011-02-07 @ 19:36:31
http://wilmaocholiver.blogg.se/
Kommenterat av: Jenny ♥

Hej kära du, tack för så fin lista :) Hoppas ni har en ljuvlig kväll! Kram Jenny

2011-02-07 @ 21:38:07
http://www.jennyn.se
Kommenterat av: britta bloggar

Vilken bra lista!

2011-02-07 @ 22:15:15
http://brittabloggar.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: