Sjukstuga x2

2011-02-03 @ 10:47:06 / Allmänt / Kommentera (1) st
Jajjamen, idag är båda barnen hemma med lite feber....
Wilma kändes varm och gnällde hela tiden om att hon frös så precis innan vi skulle klä på och gå iväg tog vi tempen. Den visade på 38,1 och det är ju tyvärr feber...
Inte mycket, men tillräckligt för att stanna hemma.

Barnen är så olika, Oliver är duracell kanin ända tills han får runt 39 i febertemp och Wilma blir seg o hänig av bara lite grann...
Just nu tittar vi på Emil i Lönneberga och Wilma ligger nerbäddad med kläder och en dubbelvikt filt och sa att hon var trött. Det är inte likt henne och Oliver har svårt att sitta stilla även fast han faktiskt gör det nu :-)

Även fast vi idag bara ska hålla oss inne så hade jag tänkt åka iväg o köpa ost och nässpray. Vi får se, det beror ju lite på lilla Wilma o hur det ter sig...


Igår bestämdes jag en sak med en vän som vi ska iväg på i Maj. Vi hoppas bara det fotfarande finns rum kvar så idag ska vi boka :-) Berättar mer när jag fått bekräftat att jag faktiskt ska åka dit :-)   Känns så spännande!!!


Kram på er ♥

Kommenterat av: Lina

Jobbigt att dom är sjuka.. Kul med en liten resa, hoppas den blir av =) Kram kram o tack för senast =) Super trevligt.. Måste vi göra om snart, fast då blir de hos oss =)

2011-02-03 @ 12:01:51
http://lina84.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: