Med förkylning blir det ibland tyst...

2011-02-23 @ 07:13:48 / Allmänt / Kommentera (0) st

Det har varit lite tyst här på bloggen ett tag, men jag har inte riktigt känt mig kry. Lite orkeslös och så har ja jobbat på det plus att barnen varit sjuka. Men nu känner åtminstånde jag mig bättre och jag hoppas det håller i sig.

Senaste tiden har jag varit täppt i näsan och haft lite bihåleinflammation och även konstant huvudvärk på det. Huvudvärken har definitift varit jobbigast men nu verkar det ha släppt och det är så skönt. Jag var rädd ett tag att huvudvärken att nåt sammband med mitt tandläkar besök för typ 2 veckor sen. Men så verkar inte vara fallet och jag var ju faktiskt bara på undersökning och tog bort tandsten, men lite orrolig var jag allt.

Kolmårdens djurpark har öppet 19/2 till 6/3 och vi hade tänkt åka dit i alla fall 2 gånger. Än så länge har vi inte kommit iväg, vädret har ju varit lite för kallt. Ska man gå en hel dag där så känns -5 grader optimalt, allt lägre än det blir lite kallt för barnens stackars kinder. Mammans med för den delen ;-)

Idag är det 20 minusgrader så vi håller tumamrna att det går att åka dit på lördag. Prognosen ser bra ut nu, men vi får se det hinner ju säkert ändras.


Snart är det också lön och då ska min bokning till mammablogg galan betalas. Jag längtar så till den 7 maj då jag och en vän ska åka upp till Solna och ha det bra! Ett par kilo, eller närmare sagt 10 ska bort till dess. Men nu har det varit svårt att träna så jag har inte kunnat jobba så hårt med det, men förhoppningsvis kan jag köra på nästa vecka igen. Dumt och börja för tidigt efter lång förkylning.

Idag hoppas ja kunna hitta på nåt annat med barnen, ska googla o se om jag hittar nåt skojigt gratisnöje i kommun. Ddt är ju ändå sportlov!


Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: