Allévo metoden - värt ett försök

2011-01-13 @ 13:00:52 / Allmänt / Kommentera (1) st

Nu var det ett tag sen, men jag har inte kunnat komma till ro riktigt, men idag är det lugn o ro inann jobbet. Färdig förberett för dammsugning och skurining imorrn efter en träff med kompisen Marie som fick en liten kille i oktober som jag inte träffat än! Ska bli kul!

Jag håller just nu på med allévo metoden för viktminskning.
Man ska köra 2 vekor kickstart men enbart shake, soppor och smoothie.
Det går rätt så bra, men vissa dar har ja ätit 1 mål mat, speciellt när jag ätit me barnen.
Har på 10 dar minskat 1 kilo. Jag förväntar mig inte mycket mer, men jag hoppas att magsäcken minskar så att när jag är färdig och konstant ska äta 1 mål om dagen då äter mycket mindre.

Jag ser också fram emot att kunna börja träna, är nog lite riskabelt att ge sig iväg och pumpa på hårt när man inte äter så mycket.

Men nu börjar jag sakna mat, verligen jättemycket. Det är absolut jobbigast hemma där det finns lite små saker att gå o gnaga på! Tur att jag snart får äta i alla fall ett mål med gott samvete ;-) Maten vi äter här hemma ska från o med februari vara viktväktarmat så jag måste leta igenom mina recept och även tänka på vad jag köper för ingredienser så att dte är så snålt som möjligt. Lite träning på det kommer sitta fint!

Den här överflödiga ska nu bort!

Kram på er


Kommenterat av: Elin Alenteg

Det fixar du tjejen! Jag vet att man saknar mat sjukt mycket när man bara äter soppor. Jag längtade efter att tugga :). Sen när ni börjar med viktväktarmat kommer det nog gå ganska snabbt att tappa kilon. Jag kommer göra allt för att gå ner alla gravid kilon och förhoppningsvis ca 20 kilo till när min lilla tjej kommit ut. Då behöver jag lite pepping :)

Kram

2011-01-15 @ 10:24:24
http://metrobloggen.se/elinalenteg

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: