Godmorgon

2011-01-25 @ 08:04:13 / Allmänt / Kommentera (0) st

Här har vi varit vakna ett tag.
Oliver sen 5 och jag med, men jag gick inte upp förrän kl 6.
Konstigt att jag var pigg för jag somnade inte förrän runt halv 1.
Egentligen borde jag vara tröttare, men jag vet att precis som för nästan hela sverige så är det lön idag och det behöver fyllas på i skafferierna.

Jag börjar 12:45 med möte idag så jag måste försöka handla innan barnen ska till dagis så att det inte blir så stressigt. Förhoppningsvis går det rätt så fort, har skrivit inköpslistan i samma ordning som affären går för att det ska gå lite smidigare och jag ska hinna med fler saker idag. Förhoppningsvis ska jag även hinna till Jula och köpa spolarvätska också, men det får vi se. Annars får jag ta det imorrn.

Jag funderar på att ta en tur till badhuset imorrn också, har gratis ända till 25/3 så det är ju bara att passa på och vardagar är det ju oftast mindre folk också. Förhoppningsvis kan jag få med mig någon så att vi kan ta ett barn var och vara mer på det djupa. Ska at o höra med bror och syster.

Nu är det bäst att vi klär på oss och käkar lite frukost så att vi kommer iväg.

Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: