♥ Måndagslista ♥

2011-01-24 @ 23:08:22 / Allmänt / Kommentera (0) st
Idag måndag är jag glad för att;

* Det är lön imorrn.....

* lördagens middagsbjudning här hemma var lyckad, både varmrätt och efterrätt!

* vi i fredags äntligen fick iväg vår första ansökan till e bak om ett lånelöfte

* jag inte har gått upp dom ynka kilona jag gick ner med allévo kickstarten

* jag fortfarande är målmedveten emd min viktnedgång

* i fredags gjorde jag mitt första träningspass, Step 1 på friskis! Superkul, men jobbigt!

* Min sambo är underbra fast att solen har sina fläckar...

* mina barn är just mina ;-)

* barnen och ja hade mamma/barn dag i torsdags med bad på badhuset

* I lördags hade vi kvalitets dag. Mor och dotter gick på bio och far och son badade! Superduper!

* vi förhoppningsvis ska träffa barnens kusiner på torsdag igen!


Trevlig läsning!

Kram på er  ♥


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: