På bättringsvägen....

2011-01-26 @ 10:15:33 / Allmänt / Kommentera (0) st

Javisst..
Igår hann jag bara jobba 40 min innan jag fick gå hem från jobbet.
Magen och jag var inte riktigt överens, men som det ser ut nu så verkar det som att det bara var nåt jag ahde ätit och det är jag glad för.

Jag ska ju jobba extra inatt och på fredag ska vi på begravning i stockholm så en magsjuka på det kändes inge bra. Men nu verkar det se ljust ut.

Idag har jag en ledig dag (förutom nattens extra pass) och vi funderar på om vi ska hitta på nåt jag och barnen. Vi vet inte riktigt vad och vi tänker heller inte stressa. Det är ju ändå 10 minus ute idag, det  var ju faktiskt ett tag sen nu, så utelek går bort för det blir ändå så kort stund. Jag vet i alla fall att vi ska till ICA och byta ett bodybutter idag för när jag öppnade den igår så var det grönt i, ungefär som mögel. Bläccch....   Men det tar ju så kort tid så nåt annat måste vi hitta på. Vi kanske har lite målardag vad vet ja..

Jag ska i första hand tända lite ljus här inne för när till o med wilma säger att det är lite kallt här inne då är det nog lite kyligt...  Tror det ligegr runt 21 men ändå... Känns lite onödigt att dra upp värmen igen för man vet ju inte om det är så här kallt nån lång stund och det var så svårt att sova när vi hade lite varmare...  Men vi får se, vi börjar med tändaljus så får vi se hur vi gör med värmen...


Kram på er ♥



Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast för mig)


Länk:


Kommentar: